ΟΜΙΛΟΙ 2024 -2025

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΜΙΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024 -2025
Όμιλος Θεάτρου:  «Θεατρικό Εργαστήρι». Τάξεις Α’, Β΄ και Γ΄

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ειρήνη Δημαρά (ΠΕ02)

Ημέρες λειτουργίας: ΠΕΜΠΤΗ 14:10-15:45

Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, τη δημιουργική γραφή, τη θεατρική παρουσίαση επιλεγμένων λογοτεχνικών κειμένων και τη συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες (χορογράφος, μουσικός, θεατρολόγος)  ο όμιλος στοχεύει στα παρακάτω:

·         Γνωριμία με την ιστορία του θεάτρου, με τον εαυτό μας και τους άλλους.

·         Εξοικείωση με τη θεατρική τέχνη αλλά κι άλλες μορφές τέχνης που λειτουργούν συμπληρωματικά σε μία θεατρική παράσταση όπως ο χορός κι η μουσική.

·         Σύνδεση της θεατρικής τέχνης με τη λογοτεχνία.

·         Καλλιέργεια ενσυναίσθησης και κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

·         Ενίσχυση  του λόγου, προφορικού και γραπτού μέσα από την καλλιτεχνική έκφραση

·         Αποφόρτιση από την πιεστική καθημερινότητα.

 

Όμιλος Φυσικών Επιστημών: « Science  Lab Rangers: Εξερευνώντας τις φυσικές επιστήμες μέσα από πειράματα ».  Τάξεις Α΄, Β΄ και Γ΄

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί Ζιώγα Μαρία (ΠΕ04.04) και Τσανακτσίδου Θωμαή (ΠΕ04.02)

Ημέρες λειτουργίας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14:10-15:45

Οι «Science LabRangers» είναι ο ιδανικός χώρος για όλους τους μαθητές που αγαπούν τις φυσικές επιστήμες και επιθυμούν να εμβαθύνουν σε αυτές μέσω διασκεδαστικών και εντυπωσιακών εργαστηριακών πειραμάτων. Μέσα σε ένα υποστηρικτικό εργαστηριακό περιβάλλον, ομάδες μαθητών θα εργάζονται πάνω σε καινοτόμα και πλούσια σε περιεχόμενο θέματα, δουλεύοντας με τον δικό τους ρυθμό και τρόπο, συμμετέχοντας σε συζητήσεις, δράσεις και πειραματικές πρακτικές, προάγοντας την ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος και συνεργασίας.

Τι θα κάνετε μαζί μας;

● Πειραματιστείτε με Ενδιαφέρον: Εκτελέστε συναρπαστικά πειράματα που καλύπτουν όλα τα πεδία των φυσικών επιστημών – από τη φυσική και τη χημεία μέχρι τη βιολογία.

● Εξερευνήστε και Δημιουργήστε: Αναπτύξτε καινοτόμες ιδέες και λύσεις, σχεδιάστε τα δικά σας πειράματα και ανακαλύψτε νέες επιστημονικές έννοιες.

● Συνεργαστείτε και Μάθετε: Εργαστείτε σε ομάδες για να λύσετε προβλήματα, να ανταλλάξετε ιδέες και να βρείτε δημιουργικές λύσεις.

● Ανακαλύψτε τον Κόσμο της Επιστήμης: Συνδυάστε τη θεωρία με την πράξη, εξερευνήστε πραγματικές εφαρμογές της επιστήμης και συμμετέχετε σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά έργα και διαγωνισμούς.

● Ανταλλαγή εμπειριών και καλλιέργεια διαπολιτισμικών σχέσεων: Πάρτε μέρος σε διαγωνισμούς μαζί με μαθητές άλλων ευρωπαϊκών χωρών και ανταλλάξτε εμπειρίες και γνώσεις με συνομηλίκους από άλλες χώρες.

Γιατί να συμμετάσχετε;

● Ενισχύστε τις πειραματικές σας δεξιότητες και τη θεωρητική σας κατανόηση μέσα από ενδιαφέροντα πειράματα και προγράμματα.

● Ανάπτυξη Δημιουργικότητας και Καινοτομίας: Σας δίνουμε την ευκαιρία να σκέφτεστε έξω από το κουτί και να δημιουργείτε νέες επιστημονικές λύσεις.

● Ενίσχυση της Ομαδικής Εργασίας: Εργαστείτε σε συνεργασία με άλλους μαθητές και αναπτύξτε δεξιότητες επικοινωνίας και ομαδικότητας.

● Επιτύχετε Στις Σπουδές Σας: Αποκτήστε γνώσεις και εμπειρίες που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε στις επιστημονικές σπουδές σας και στο μέλλον.

 

Όμιλος πληροφορικής:  Club “Python”. Τάξεις  Α΄, Β΄ και Γ΄

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Χρυσοβαλάντης Αλεβίζος (ΠΕ86) και Περακάκης Εμμανουήλ (ΠΕ84).

Ημέρες λειτουργίας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14:10-15:45

Βασικός στόχος του ομίλου αποτελεί η εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Python, που αποτελεί μία από τις πλέον σημαντικές σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού. Τα μέλη του ομίλου εργάζονται ομαδοσυνεργατικά και προσεγγίζουν τη μάθηση διερευνητικά. Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα για τους μαθητές εστιάζονται στα παρακάτω:

·         Κατανόηση βασικών εννοιών: Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού με Python, όπως μεταβλητές, βρόχους, συναρτήσεις και αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.

·         Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων: Οι μαθητές θα αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, μαθαίνοντας πώς να αναλύουν προβλήματα και να δημιουργούν αλγορίθμους για την επίλυσή τους.

·         Εφαρμογή γνώσεων σε πραγματικά έργα: Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικά έργα, όπως η ανάπτυξη εφαρμογών, η ανάλυση δεδομένων και η αυτοματοποίηση καθημερινών εργασιών.

·         Συνεργασία και ομαδική εργασία: Οι μαθητές θα μάθουν να συνεργάζονται και να εργάζονται σε ομάδες, αναπτύσσοντας δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας.

·         Ανάπτυξη κριτικής σκέψης: Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν κριτική σκέψη και ικανότητες λήψης αποφάσεων, μαθαίνοντας να αξιολογούν και να βελτιώνουν τον κώδικά τους.

·         Χρήση εργαλείων AI: Οι μαθητές θα εξοικειωθούν με τη χρήση εργαλείων AI για την αυτόματη διόρθωση κώδικα και την παροχή προτάσεων, βελτιώνοντας την ποιότητα του κώδικά τους.

 

«Όμιλος εκμάθησης σκάκι».  Τάξεις  Α΄, Β΄ και Γ΄

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Κωστίνος Δημήτριος (ΠΕ03).

Ημέρες λειτουργίας: ΤΕΤΑΡΤΗ 14:10-15:45

Βασικοί στόχοι του ομίλου είναι :

·         Ανάπτυξη γνωστικών και νοητικών δεξιοτήτων

·         Ενίσχυση της συγκέντρωσης και της παρατηρητικότητας των παιδιών

·         Καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης

·         Ανάπτυξη λογικής/αφαιρετικής σκέψης και δημιουργικών συλλογισμών

·         Ανάπτυξη δεξιοτήτων στρατηγικής, σχεδιασμού και επίλυσης προβλημάτων

·         Λήψη της σωστής απόφασης και άμεση σύνδεση απόφασης – συνεπειών

·         Ανάληψη πρωτοβουλιών

·         Καλλιέργεια διαπροσωπικών σχέσεων

·         Αξιοποίηση του παιχνιδιού στο πλαίσιο μιας περισσότερο βιωματικής και ελκυστικής εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας.

 

Ενισχυτική Διδασκαλία: «Μαθαίνω να σκέφτομαι!» Τάξη Β΄. Μάθημα Άλγεβρα

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Παπαδόπουλος Ελευθέριος (ΠΕ03)

Ημέρες λειτουργίας: ΤΡΙΤΗ 14:10-14:55 (1 ώρα) και ΠΕΜΠΤΗ 14:10-14:55 (1 ώρα)

Η λειτουργία του ομίλου της ενισχυτικής διδασκαλίας έχει ως σκοπό την γενικότερη ενίσχυση μαθησιακών δεξιοτήτων και απόκτησης οικειότητας με τις έννοιες της άλγεβρας Β’ Λυκείου. Ειδικότερα η συμμετοχή στον όμιλο έχει ως σκοπό οι μαθητές:

·         Να αποκτήσουν μεταγνωστικές δεξιότητες

·         Να αποκτήσουν κατάλληλες στρατηγικές συλλογιστικής

·         Να εμβαθύνουν σε βασικές έννοιες των μαθηματικών

·         Να ενισχύσουν την μαθηματική τους σκέψη και να βελτιώσουν τους τρόπους αντιμετώπισης προβλημάτων

·         Να κατανοήσουν, ουσιαστικά, τις έννοιες της άλγεβρας

·         Να ενισχύσουν την διαίσθηση των μαθηματικών αντικειμένων της άλγεβρας

Η λειτουργία του τμήματος ενισχυτικής διδασκαλίας εφαρμόζει τις μεθόδους  της διαφοροποιημένης και της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας.

 

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων έως Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024